1 Temmuz 2017 Cumartesi

faydasız

mahalle tenha, sokak lambası bize küs

kısık gözlerim
titreyen ellerim
olay var bir takım
sen karşı taraftasın, ulaşmak mümkün
bir bıçak yarası gerek ulaşmak için
dert değil, şansım varsa yaşarım
ilk kanayan dudağım, sonra burnum
baş dönmesi ve biraz ter kokusu
karşımda sen
bakışların firar
ellerim tutsak, göstermiyorlar sana
sen karşı taraftasın, ulaşmak mümkün
bakışların anlamsız
seni anlamak imkansız
acı çektiren aldığım darbeler değil
hızlı adımlarla gidiyor olman
kollarım uyuşuk
bacaklarım beni taşıyamayacak kadar güçsüz
sen karşıda yoksun, ulaşmak imkansız
yokluğun ağırlık
soğuk rüzgar ile baş başa bırakılıyorum
arabanın egzozu siniyor üstüme
toz, toprak, kan
yatıyorum
karşımda gökyüzü
karşımda senin yüzün
gözlerin parlak, gülüşün sarhoş ediyor insanı
başımı döndürüyor
saçların hareketleniyor rüzgarda
burnuma kokun dökülüyor
gözümü kapatmak istemiyorum
istemsizce kararıyor görüntün
ıssız sokakta yatıyorum
kan var bolca
sokağın kapıları kilitli
kilit sende
sen yoksun
ben de çok durmam buralarda

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder