31 Mayıs 2017 Çarşamba

zor bir imtihan gibisin

"sen gidersen dertlenirim,
yaram büyür seninle,
gitme gitme"

hava soğuk,
sahilde oturuyorum.
dinlediğim türkü var yanımda,
ve git gide azalan biram.

gitmeyi düşüyorum.

terk edebilseydim bu şehri,
ilk senin sokağından başlardım.
sonra kapının önüne göz yaşlarımı bırakır,
ziline basar giderdim.
belki balkondan
belki pencereden uzatırdın kafanı.
ya da aşağıya inerdin.
arkamı dönüp gözlerimi son kez gözlerinle buluşturmak isterdim.
bu ölüme giden en kısa yol benim için.
sonra seni kendinle baş başa bırakır devam ederdim yoluma.
dişlerimi sıkardım kırarcasına,
çenemde büyük bir ağrı oluşurdu,
ağlardım köşeyi dönünce.
benim halimi görebilseydin eğer
acı ile bakardın yüzüme.
çaresizdim.
eğer bırakabilseydim seni ve İstanbul'u,
terk edebilseydim her şeyi,
buna cesaret edebilseydim eğer
ilk olarak kendimi terk etmekle başlardım.
çünkü yuvasına hasret bir kuş gibiyim sensizlikte.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder